BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

RINDU ADIK PADAMU

Balik rumah ajer, tak der sesiapa menanti.. dulu ader abang Ja.. sekarang ni riindu sangat pada dia.
Esok nak masuk ladang tapi abg Ja tak der.Apakah yang perlu aku lakukan? rasa nak ajak dia balik rumah tapi apakan daya..
Sekarang strategi di rancang,abg Ja harus pulang.Aku akan melawatnya minggu hadapan,aku tak mahu dia rasa sunyi dan kehilangan.Aku akan jaga dia sebab aku sayangkan abang aku.Mungkin ada kebaikkan apabila dia berada di sana.(pondok pengajian agama al-muhajirin) tapi aku tak bersetuju dengan penghantarannya ke sana.Apa pun aku akan menunggu waktu yang sesuai untuk bertindak.. abangku pasti kembali,berjalan bersama di bumi kurniaan illahi ini..

2 comments:

zingy_oportunis said...

diharap ada perubahan kpnya mudah2an Insyallah...

mizan said...

TQ powerCoffee