BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 24, 2010

19-23 Mac 2010 felda residence inn

Trutt trutt.. hari jumaat kol aku dapat dari PK1 sekolah aku,aku kene attend kursus kat hotel felda.Best sebab dekat.Tapi kursus ni memang sibuk 'bangat'.Macam2 kena buat.Projek unit plan,laman web,blog,semuanya berasaskan e-book.Kursus pagi-petang-malam tak rehat2.So aku tidur ajer kat hotel ni sebab rugi kalau balik.Tak sempat.Kursus kerjasama TESDEC-INTEL-JPNT bagi memberi ilmu kepada guru2 tentang bagaimana pengajaran d sekoah nanti berasaskan e-book.Menarik kerana kumpulan aku yang pertama di Terengganu di pilih sebagai perintis.Di sini aku upload gambar2 semasa suasana kursus.Tekun menyiapkan presentation sebab MB nak tengok.. Aku...

Nani....

Kak Ayu...

Paez.......

Cikgu2 yang tekun,....


Aku ngan Puan Rema Devi Menon,Pengajar Intel

0 comments: